Συναισθηματικη αναπτυξη - Διαχειριση Θυμου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σενάριο αφορά την προληπτική παρέμβαση ψυχολόγου σε μαθητές ειδικού σχολείου και συγκεκριμένα σε μικροομάδα μαθητών ΕΕΕΕΚ με διάγνωση ελαφράς και μέτριας νοητικής υστέρησης. Οι μαθητές εκπαιδεύονται στην αναγνώριση του συναισθήματος του θυμού και στην εκμάθηση τρόπων ελέγχου του θυμού. Απώτερος στόχος είναι η συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και η ενδυνάμωση του καλού ψυχολογικού κλίματος στην τάξη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές εμπλέκονται ενεργά και διατηρείται το ενδιαφέρον τους με την εναλλαγή σύγχρονων (Webex) και ασύγχρονων (eClass) δραστηριοτήτων. Παρουσιάζεται το σενάριο με αναλυτικές οδηγίες για την υλοποίησή του, με τη μορφή σύγχρονης και ασύγχρονης εργασίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
14 - 20
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
SIZE
1483.253 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1905
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Special Education Special EducationSpecial Education
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Καραγκιοζούδη Στυλιανή
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΥΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΥΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE