Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Αναλογικο και ψηφιακο - Το παραδειγμα του λαμπτηρα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστική δυναμική οπτική αναπαράσταση με στόχο την προσέγγιση του αναλογικού και του ψηφιακού τρόπου λειτουργίας. Δίνεται η δυνατότητα μεταβολής της φωτεινότητας ενός λαπτήρα αλλάζοντας συνεχόμενες τιμές (με ολισθητή) ή διακριτές τιμές (με κλίμακα).
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές διερευνούν, μέσα από την οπτική αναπαράσταση των μεταβολών της φωτεινότητας ενός λαμπτήρα, τη διαφορά του αναλογικού και του ψηφιακού τρόπου μεταβολής ενός μεγέθους. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί και ενθαρρύνει τους μαθητές να παρατηρήσουν και να ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στην οθόνη μετά από κάθε μεταβολή. Στη συνέχεια, παροτρύνει τους μαθητές να αναφέρουν και άλλα αντίστοιχα παραδείγματα από τα βιώματα τους.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
329.223 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/976
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0 (final)
CREATION DATE
09/01/2013
LAST UPGRADE DATE
08/11/2021
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Information InformationInformation
> Information representation Information representationInformation representation
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Νίκος Μαυραντζάς [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Νίκος Μαυραντζάς [ΙΤΥΕ], Νίκος Τριανταφύλλου [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Νίκος Τριανταφύλλου [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Άννα Σαριδάκη [ΙΤΥΕ], Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Αριστείδης Αράπογλου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator