Διαδραστική μουσική ακρόαση, με παράλληλη παρακολούθηση της βυζαντινής παρτιτούρας ενός βυζαντινού αντιφώνου. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τη βυζαντινή παρασημαντική, καθώς και η εκμάθηση του συγκεκριμένου ύμνου. Το βυζαντινό αντίφωνο «Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου» καταγράφεται στην παρτιτούρα τόσο στη βυζαντινή σημειογραφία (παρασημαντική) όσο και στην ευρωπαϊκή, προκειμένου να μελετηθούν οι επιμέρους διαφορές των δύο συστημάτων μουσικής γραφής.