Επιδραση πιεσης στην ταχυτητα χημικης αντιδρασης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Δραστηριότητα μέσω της οποίας μελετάται η επίδραση της πίεσης στην ταχύτητα μιας χημικής αντίδρασης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διερευνηθεί κατά πόσο η αύξηση της πίεσης σε ένα δοχείο που περιέχει τουλάχιστον μία αέρια ουσία αυξάνει ή ελαττώνει την ταχύτητα της αντίδρασης. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να απαντήσουν στο παραπάνω ερώτημα και, στη συνέχεια, να πειραματιστούν, προκειμένου να επιβεβαιώσουν ή να αναθεωρήσουν την απάντησή τους. Συγκεκριμένα, παρέχεται η δυνατότητα αλλαγής του εμβαδού ενός δοχείου (για να αλλάξει ο όγκος, άρα και η πίεσή του), προκειμένου να διαπιστωθεί αν θα μεταβληθεί και με ποιον τρόπο ο αριθμός των συγκρούσεων των αερίων σωματιδίων.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
O εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το μαθησιακό αντικείμενο, για να αξιολογήσει, αλλά και να μετασχηματίσει πιθανώς λανθασμένες αντιλήψεις των μαθητών. Επίσης, μέσα από το διαδραστικό ερώτημα και την οπτικοποίηση, παρέχεται ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
433.175 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/4673
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
26/01/2014
LAST UPGRADE DATE
08/11/2021
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Chemistry ChemistryChemistry > Chemical reactions Chemical reactionsChemical reactions > Chemical kinetics Chemical kineticsChemical kinetics
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Γιώργος Κορακάκης [ΙΤΥΕ], Κωνσταντίνα Δαλακώστα [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Γιώργος Κορακάκης [ΙΤΥΕ], Κωνσταντίνα Δαλακώστα [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
educational validator: Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ], Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
adaptation: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Γιώργος Κορακάκης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Κώστας Ναλμπάντης [ΙΤΥΕ], Γιώργος Κορακάκης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE