Ανάθεση στους μαθητές μέσω της ανάρτησης στον τοίχο της κυψέλης μιας σειράς δραστηριοτήτων που δημιουργήθηκαν με το εργαλείο «column» του e-me content. Με το εργαλείο αυτό οργανώνονται οι δραστηριότητες σε διάταξη στήλης, ομαδοποιούνται και δημιουργείται μία συνεκτική μαθησιακή ακολουθία, κάτι σαν ηλεκτρονικό φύλλο εργασίας. -Το «φύλλο εργασίας» (column) περιλαμβάνει: Α. μία δραστηριότητα που δημιουργήθηκε με το εργαλείο «Mark the Words» Η δραστηριότητα έχει δημιουργηθεί έτσι, ώστε να εισάγει τον μαθητή ομαλά στη θεματική ενότητα που θα διδαχθεί να τον παρακινήσει και να τον παροτρύνει χωρίς να τον κουράζει. Το υλικό είναι «ελαφρύ» και τον βοηθά να χτίσει στρατηγικές παρατήρησης μέσω των οποίων θα φτάσει στο σημαινόμενο. Β. Μία δραστηριότητα που δημιουργήθηκε με το εργαλείο «Dialog Cards» και η οποία στοχεύει στην απομνημόνευση του λεξιλογίου. Από παιδαγωγικής άποψης παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα: επιτρέπει την αυτόνομη μάθηση και την αυτοαξιολόγηση, προσφέρει άμεση ανατροφοδότηση και διεγείρει το ενδιαφέρον του μαθητή. Γ. Μία δραστηριότητα με το ψηφιακό εργαλείο interactive video του e-me content, το οποίο ενσωματώνει ένα γλωσσικά και θεματικά αξιοποιήσιμο βίντεο από το διαδίκτυο (youtube) σχετικό με το πρωινό. Πρόκειται για μια δραστηριότητα κατανόησης του περιεχομένου του video, η οποία περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστού λάθους και συμπλήρωσης κενών, διατυπωμένες με απλό τρόπο και σχεδιασμένες έτσι, ώστε να μπορέσουν να απαντήσουν όλοι οι μαθητές, ακόμη και αυτοί που δεν έχουν ακόμη αναπτύξει ικανοποιητικά τις απαιτούμενες δεξιότητες. Αυτό επιτυγχάνεται με την επιλογή του συγκεκριμένου πολυτροπικού κειμένου (βίντεο) το οποίο οι μαθητές θα μπορέσουν να κατανοήσουν εστιάζοντας στα κυριότερα σημεία/πληροφορίες αποκωδικοποιώντας επιλεκτικά τις λέξεις/έννοιες κλειδιά και αξιοποιώντας τα παραγλωσσικά και εξωγλωσσικά στοιχεία του κειμένου.