Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Μελετη των νοητων αξονων στη ζωγραφικη
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Παρουσίαση και δραστηριότητες εμπέδωσης με θέμα τη μελέτη των νοητών αξόνων στη ζωγραφική. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών της σύνθεσης. Πιο συγκεκριμένα, βάσει παραδειγμάτων από γνωστά έργα ζωγραφικής, γίνεται αναζήτηση των νοητών αξόνων που οδηγούν το μάτι του θεατή, όταν κοιτάει ένα εικαστικό έργο. Συμπεριλαμβάνονται, επίσης, ερμηνευτικά παραδείγματα και ασκήσεις πρακτικής σχετικά με την ανίχνευση των αξόνων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό στο πλαίσιο κάποιας δραστηριότητας για εισαγωγή στο θέμα των νοητών αξόνων στη ζωγραφική. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τους μαθητές ως εργαλείο εξάσκησης, χάρη στις δραστηριότητες που περιλαμβάνει.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
2218.354 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Το αντικείμενο λειτουργεί μόνο διαδικτυακά και όχι τοπικά, λόγω νέων κανόνων ασφαλείας των φυλλομετρητών για τοπική αναπαραγωγή αρχείων.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/1236
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
10/02/2013
LAST UPGRADE DATE
26/11/2021
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
> Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Περικλής Γιαννάκης [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Περικλής Γιαννάκης [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
validator:
Γιάννης Παλιόκας [ΙΤΥΕ]
educational validator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Γιάννης Παλιόκας [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator