Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Το βρωμοδοντακι
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Σύντομης διάρκειας animation με θέμα τη στοματική υγιεινή. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τις αιτίες που προκαλούν τη φθορά των δοντιών και να συσχετίσουν καθημερινές συνήθειες με την προστασία τους (κατάλληλη διατροφή, τακτικό και σχολαστικό βούρτσισμα).
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό και τους μαθητές ως έναυσμα για την προσέγγιση θεμάτων που αφορούν: (i) στον ρόλο των δοντιών στη μάσηση, στην ομιλία και στην εμφάνιση του ανθρώπου, (ii) σε συχνές ασθένειες των δοντιών και των ούλων (τερηδόνα, ουλίτιδα), στους παράγοντες που τις προκαλούν και στους τρόπους αντιμετώπισής τους, (iii) στη σημασία της καθημερνής φροντίδας και των τακτικών οδοντιατρικών ελέγχων για την πρόληψη των φθορών τους.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
28286.003 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:02:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/4909
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0 (final)
CREATION DATE
02/03/2014
LAST UPGRADE DATE
30/11/2021
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Biology BiologyBiology
> Human Being and Health Human Being and HealthHuman Being and Health
> Nutrition NutritionNutrition
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
initiator:
Αγγελική Γαριού [ΙΤΥΕ]
original work creator:
Σάκης Πιζολίνας [ΙΤΥΕ], Αγγελική Γαριού [ΙΤΥΕ], Γιώργος Κορακάκης [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Σάκης Πιζολίνας [ΙΤΥΕ], Αγγελική Γαριού [ΙΤΥΕ], Γιώργος Κορακάκης [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
editor:
Μαρία Ρήγα [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ], Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
creator:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Αγγελική Γαριού [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Κώστας Στυλιάδης [ΙΤΥΕ], Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator