Σχηματα αρχαιων ελληνικων αγγειων
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Γλωσσάρι με θέμα τα χαρακτηριστικότερα σχήματα αγγείων της αρχαίας ελληνικής αγγειοπλαστικής. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τη συγκεκριμένη μορφή τέχνης, να παρατηρήσουν και να σχολιάσουν την καλλιτεχνική αξία της, να προσδιορίσουν τη χρησιμότητά της και να εκφραστούν με πειραματισμούς ως προς τη δημιουργία παρόμοιων αντικειμένων. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τους επιμέρους ορισμούς περιγράφεται η πολυμορφία των σχημάτων, ο ρυθμός, το είδος και η χρήση τους. Συσχετίζονται, επίσης, η φόρμα με τη χρήση, η ονομασία με τον τύπο κάθε αγγείου, καθώς και οι παραστάσεις με πληροφορίες για τον δημόσιο βίο, την καθημερινή ζωή και τη μυθολογία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με αφορμή το γλωσσάρι, ο εκπαιδευτικός μπορεί να σχολιάσει τη συμβολή της κεραμικής στην πρόοδο της ανθρωπότητας, καθώς και την καλλιτεχνική αξία των αγγείων. Ακόμη, μπορεί να αναλύσει τη σχέση μορφής και φόρμας και τη λειτουργικότητα του κάθε αγγείου. Ακολούθως, μπορεί να προτρέψει τους μαθητές να παρατηρήσουν και να μελετήσουν έναν τύπο αγγείου, να εκφράσουν τις απόψεις τους και, στη συνέχεια, να πειραματιστούν με πηλό για την κατασκευή του. Προεκτάσεις μπορούν να δοθούν μέσα από τη σχεδίαση διακοσμητικών συνθέσεων με ρυθμικά και συμμετρικά στοιχεία.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
627938.087 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/1817
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
08/03/2013
LAST UPGRADE DATE
24/11/2022
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Decorative Arts Decorative ArtsDecorative Arts
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ], Νίκος Μιχαηλίδης [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ], Νίκος Μιχαηλίδης [ΙΤΥΕ], Δημήτρης Μαγέτος [ΙΤΥΕ]
technical validator: Γιάννης Παλιόκας [ΙΤΥΕ]
educational validator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
adaptation: Δημήτρης Μαγέτος [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Γιάννης Παλιόκας [ΙΤΥΕ], Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE