Η περιοδος της Εικονομαχιας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα εμπέδωσης όρων που αφορούν στην περίοδο της Εικονομαχίας. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξάσκηση των μαθητών σε ιστορικούς όρους της βυζαντινής περιόδου, συμπληρώνοντας τα κενά του κειμένου.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η δραστηριότητα συμπλήρωσης κειμένου με λέξεις και όρους της Εικονομαχίας αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο εμπέδωσης και εξάσκησης, με θέμα σημαντικούς ιστορικούς όρους της βυζαντινής περιόδου. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν το κείμενο με όρους του ιστορικού φαινομένου και να εξασκηθούν σε θέματα που απασχόλησαν τη διδασκαλία της βυζαντινής ιστορίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1928.49 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:10:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Σύρω τους ιστορικούς όρους στη σωστή θέση και ελέγχω τις απαντήσεις μου.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9137
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
31/08/2015
LAST UPGRADE DATE
20/05/2022
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Institutions, political organization and administration Institutions, political organization and administrationInstitutions, political organization and administration
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Religion ReligionReligion
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
content editor: Γιώργος Θώδης [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ]
technical designer: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ], Νίκος Τριανταφύλλου [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Φλώρα Καραγιάννη [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
adaptation: Νίκος Τριανταφύλλου [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE