Αριστοτελης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Εκπαιδευτική ταινία για τον φιλόσοφο Αριστοτέλη. Με αφορμή το σημαντικό έργο του Αριστοτέλη «Πολιτικά», δύο φοιτητές συζητούν για τις απόψεις του σχετικά με ποικίλα θέματα, όπως τι είναι πόλη, για ποιον σκοπό συγκροτήθηκε η πολιτική κοινωνία, ποια είναι η έννοια του πολίτη, ποια τα ορθά πολιτεύματα και οι παρεκτροπές, καθώς και άλλα θέματα που παραμένουν διαχρονικά και οικουμενικά. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με την αριστοτελική σκέψη. Απώτερος στόχος του βίντεο είναι η γνωστική και ηθική ανάπτυξη των μαθητών, καθώς και η καλλιέργεια της κριτικής, δημιουργικής και αναστοχαστικής τους σκέψης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 20
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
video/mp4
SIZE
167243.324 (KΒ)
DURATION
0:20:32
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8522/1376
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro Video
METADATA PROVIDER
Photodentro Video
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση (Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Philosophy PhilosophyPhilosophy
PEDAGOGICAL USE
Introductory activities > Hook/Stimulus
Activity based clips > Observational
Cognitive enablers > Predict, Observe, Evaluate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
producer: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αθηνά Πιτυρίγκα
metadata validator: Σοφία Παπαδημητρίου, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
publisher: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, ΙΤΥΕ
metadata licensor: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
metadata publisher: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE