Οπλιτικη φαλαγγα - Συγκολληση αγγειου (παζλ)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα εμπέδωσης για την οπλιτική φάλαγγα, με τη «συγκόλληση» ενός αρχαϊκού αγγείου. Στόχος του παζλ είναι η εξοικείωση των μαθητών με την εικαστική απόδοση της οπλιτικής φάλαγγας στην αρχαϊκή αγγειογραφία. Για την περαιτέρω διευκόλυνση των μαθητών, εμφανίζονται τα περιγράμματα των κομματιών του παζλ, καθώς και η ολοκληρωμένη εικόνα της όλπης. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της δραστηριότητας, δίνονται περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο αγγείο, τον τόπο εύρεσής του και το μουσείο στο οποίο φυλάσσεται.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η δραστηριότητα συγκόλλησης αγγείου αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο εμπέδωσης - εξάσκησης για την εικαστική αποτύπωση της οπλιτικής φάλαγγας στην αρχαιότητα. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν τα κομμάτια του αρχαϊκού αγγείου με την απεικόνιση της οπλιτικής φάλαγγας και να ενημερωθούν για το συγκεκριμένο αγγείο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 9
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
12176.814 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:05:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Τοποθετώ το κομμάτια του αγγείου στη σωστή θέση.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9181
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
01/09/2015
LAST UPGRADE DATE
18/11/2022
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > War events War eventsWar events
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
content editor: Δημήτρης Μαρκαντωνάτος [ΙΤΥΕ]
technical designer: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ], Δημήτρης Μαγέτος [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Αντώνης Μαστραπάς [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
adaptation: Δημήτρης Μαγέτος [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE