Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Αντιμεταθεση περιεχομενου
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Οπτική αναπαράσταση της διαδικασίας αντιμετάθεσης του περιεχομένου δύο ποτηριών ως μεταφορά για την κατανόηση της διαδικασίας αντιμετάθεσης των διακριτών τιμών δύο μεταβλητών.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με την κατάλληλη καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, οι μαθητές, μέσω της αναπαράστασης της αντιμετάθεσης του περιεχομένου δύο ποτηριών, κατανοούν την αναγκαστική χρήση τρίτου ενδιάμεσου βοηθητικού ποτηριού. Η οπτική αναπαράσταση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για την εισαγωγή στην αντιμετάθεση των τιμών δύο μεταβλητών με τη χρήση μιας ενδιάμεσης βοηθητικής μεταβλητής. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, ώστε να οδηγηθούν στη συνέχεια στη διατύπωση του αλγορίθμου αντιμετάθεσης.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3045.905 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/1009
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0 (final)
CREATION DATE
12/01/2013
LAST UPGRADE DATE
02/12/2022
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Computer programming Computer programmingComputer programming
> Algorithm AlgorithmAlgorithm
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Άννα Σαριδάκη [ITYE]
technical implementer:
Άννα Σαριδάκη [ITYE], Δημήτρης Μαγέτος [ITYE]
team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ITYE]
adaptation:
Δημήτρης Μαγέτος [ITYE]
graphical designer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ITYE]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Άννα Σαριδάκη [ITYE], Ελένη Χριστοπούλου [ITYE]
metadata validator: Άρης Παλιούρας [ITYE], Ελένη Χριστοπούλου [ITYE], Αριστείδης Αράπογλου [ITYE], Τζένη Οικονομίδου [ITYE]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator