ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Σκοπός της προτεινόμενης δραστηριότητας είναι με αφόρμηση συγκεκριμένο βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=cjkWKMB9FcE (ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΛΑΛΑ) και τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού, οι μαθητές αφού αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που εμπεριέχονται σε αυτό, όπως και τις γνώσεις που ήδη διαθέτουν, να προβληματιστούν πάνω στο βασικό θέμα του να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνεται ένα φύλλο εργασίας το οποίο οι μαθητές αξιοποιώντας δοσμένα κειμενικά τεμάχια και αποκωδικοποιώντας τα καλούνται να ξεδιπλώσουν τις σκέψεις και τα επιχειρήματά τους.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με αφορμή την προβολή βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=jCT6AjmiFZ4 για τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού , τη https://www.unicef.org/greece/%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%8D Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού και βασιζόμενοι σε προϋπάρχουσες γνώσεις οι μαθητές σχολιάζουν γιατί πρέπει να αντιμετωπίζονται τα παιδιά όχι ως παθητικοί αποδέκτες φιλανθρωπίας αλλά ως ανθρώπινα όντα με ένα ξεχωριστό σύνολο δικαιωμάτων. Η δραστηριότητα αυτή προκαλεί τους μαθητές να οργανώσουν την επιχειρηματολογία τους στο θέμα και να εξασκηθούν στην εκφορά επιχειρηματολογικού λόγου. Η διαδικασία παραγωγής λόγου πραγματοποιείται σε τρία στάδια: • προ-ομιλητικό στάδιο: Στο στάδιο αυτό γίνεται συλλογή και επεξεργασία πληροφοριακού υλικού (επιστημονικά και δημοσιογραφικά άρθρα, επιφυλλίδες, ερευνητικά δεδομένα, εικόνες / ομιλητικό στάδιο: οι μαθητές μετασχηματίζουν τις πληροφορίες σε κείμενο των πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν μέσω της επεξεργασίας του υλικού που προσπελάστηκε στο προσυγγραφικό στάδιο. • μεθομιλητικό στάδιο: μετά τη συγγραφή της πρώτης κειμενικής εκδοχής (draft), οι μαθητές εμπλέκονται σε διαδικασία αυτοαξιολόγησης και αναθεώρησης του κειμένου τους σε επίπεδο έκφρασης, περιεχομένου και δομής.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 17
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
704.072 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2361
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > Human - Human relations and values Human - Human relations and valuesHuman - Human relations and values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
script writer: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Μ.Ε. ΤΣΩΝΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΩΝΗ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΩΝΗ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE