Ένα παιχνίδι στο οποίο η γατούλα μαντεύει τον μυστικό αριθμό που εκέφτεαι το μαθητής. Μπορεί να συνδυαστεί με την κατασκευή δυαδικού δέντρου με κόμβους τις αποφάσεις που πρέπει να πάρει η γατούλα ανάλογα με την απάντηση του μαθυητή.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ακολουθούμε της οδηγίες της γάτας. Ο μαθητής απαντάει με ναι ή οχι.
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Computer programming Computer programmingComputer programming
> Algorithm AlgorithmAlgorithm
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
initiator:
Μαρία Σκιαδέλλη
creator:
Μαρία Σκιαδέλλη
original work creator:
Μαρία Σκιαδέλλη
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
1
2
3
4
5
Total votes: 0
1
2
3
4
5
Total votes: 0
1
2
3
4
5
Total votes: 0
QUALITY SEALS
LICENSE
aggregator
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα