Αυτό το μαθησιακό αντικείμενο είναι το 4ο σε μία σειρά 6 μ.α. με θέμα την εισαγωγή στις πράξεις των ακεραίων αριθμών και την κατανόησή τους μέσα από τη χρήση μοντέλων (χρήση διακριτών μετρητών και την κίνηση στην αριθμογραμμή). Τα φύλλα εργασίας του μαθητή είναι εμπλουτισμένα με μικροπειράματα από τα εμπλουτισμένα σχολικά βιβλία, το Φωτόδεντρο, το νέο πρόγραμμα σπουδών και τον οδηγό του εκπαιδευτικού. Οι βασικοί διδακτικοί στόχοι αυτής της παραγράφου είναι να αφαιρούν ακέραιους χρησιμοποιώντας δύο μοντέλα (θετικές-αρνητικές κάρτες, κίνηση στην αριθμογραμμή), να κατανοήσουν μέσα από αναπαραστάσεις ότι η αφαίρεση με έναν αριθμό ισοδυναμεί με την πρόσθεση του αντιθέτου του και να μπορούν να αφαιρούν ακέραιους αριθμούς μετατρέποντας την αφαίρεση σε πρόσθεση. Στην συνέχεια μαθαίνουν να απαλείφουν παρενθέσεις κάτι που ενώ διαδικαστικά είναι σχετικά απλό, εντούτοις αλλάζει εννοιολογικά όλη τη δομή των αριθμητικών παραστάσεων.