1. Ταυτότητα Διδακτικής Παρέμβασης με χρήση ΑΕΠ Γνωστικό αντικείμενο: Γερμανικά Σύνδεση με ενότητα σχολικού εγχειριδίου: Συνδέεται με το σχολικό εγχειρίδιο της Α΄Λυκείου "Deutsch ein Hit!2", κεφ. 6 "Kleidung und Μode" (Ενδυμασία και μόδα) Προφίλ μαθητών: Απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 15-16 ετών. Επίπεδο γλωσσομάθειας: Με βάση την εξάβαθμη κλίμακα του ΚΕΠΑ, η διδακτική παρέμβαση απευθύνεται σε μαθητές επιπέδου γλωσσομάθειας Α2. Εκτιμώμενος χρόνος απασχόλησης μαθητών: Μία διδακτική ώρα Προϋποθέσεις υλοποίησης και προηγούμενες γνώσεις: Η διδακτική παρέμβαση διεξάγεται στο εργαστήριο πληροφορικής όπου υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο και δυνατότητα προβολής σε διαδραστικό πίνακα. Οι μαθητές θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με α) την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας, β) τη διαδικτυακή πλοήγηση και την αναζήτηση πληροφοριών σε ψηφιακό λεξικό (pons), γ) τη χρήση web 2.0 εργαλείων (bookcreator) και να έχουν δ) διδαχθεί τον Λεξιλόγιο σχετικά με το ρουχισμό και την περιγραφή ντυσίματος, την κλίση επιθέτων και τις δευτερεύουσες προτάσεις. Για εξοικονόμηση χρόνου οι ομάδες έχουν ήδη οριστεί από τον εκπαιδευτικό και οι ρόλοι των μαθητών σε αυτές έχουν αποφασιστεί από τους ίδιους του μαθητές. Τα φύλλα εργασίας είναι αποθηκευμένα στην επιφάνεια εργασίας των υπολογιστών αλλά υπάρχουν και εκτυπωμένα σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων.