Kleidung, die Geschichte hinterlassen hat
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
1. Ταυτότητα Διδακτικής Παρέμβασης με χρήση ΑΕΠ Γνωστικό αντικείμενο: Γερμανικά Σύνδεση με ενότητα σχολικού εγχειριδίου: Συνδέεται με το σχολικό εγχειρίδιο της Α΄Λυκείου "Deutsch ein Hit!2", κεφ. 6 "Kleidung und Μode" (Ενδυμασία και μόδα) Προφίλ μαθητών: Απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 15-16 ετών. Επίπεδο γλωσσομάθειας: Με βάση την εξάβαθμη κλίμακα του ΚΕΠΑ, η διδακτική παρέμβαση απευθύνεται σε μαθητές επιπέδου γλωσσομάθειας Α2. Εκτιμώμενος χρόνος απασχόλησης μαθητών: Μία διδακτική ώρα Προϋποθέσεις υλοποίησης και προηγούμενες γνώσεις: Η διδακτική παρέμβαση διεξάγεται στο εργαστήριο πληροφορικής όπου υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο και δυνατότητα προβολής σε διαδραστικό πίνακα. Οι μαθητές θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με α) την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας, β) τη διαδικτυακή πλοήγηση και την αναζήτηση πληροφοριών σε ψηφιακό λεξικό (pons), γ) τη χρήση web 2.0 εργαλείων (bookcreator) και να έχουν δ) διδαχθεί τον Λεξιλόγιο σχετικά με το ρουχισμό και την περιγραφή ντυσίματος, την κλίση επιθέτων και τις δευτερεύουσες προτάσεις. Για εξοικονόμηση χρόνου οι ομάδες έχουν ήδη οριστεί από τον εκπαιδευτικό και οι ρόλοι των μαθητών σε αυτές έχουν αποφασιστεί από τους ίδιους του μαθητές. Τα φύλλα εργασίας είναι αποθηκευμένα στην επιφάνεια εργασίας των υπολογιστών αλλά υπάρχουν και εκτυπωμένα σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές διερευνούν και παρουσιάζουν την ενδυματολογική κουλτούρα των νέων μέσα από την οποία εκφράζονται μη λεκτικά. Αρχικά κάνουν μια σύντομη επανάληψη του λεξιλογίου που αφορά το ρουχισμό μέσω του εκπαιδευτικού παιχνιδιού Κleidung – Pyramide https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8117. Στη συνέχεια καλούνται να συγκεντρώσουν πληροφορίες α) για τις σημερινές νεανικές τάσεις στο ρουχισμό από μια γερμανική ιστοσελίδα https://tinyurl.com/33m9t4p4 και β) για ρούχα που έγραψαν ιστορία από ένα ελληνικό ψηφιακό κείμενο που τους δίνεται https://photodentro.edu.gr/photodentro/Istoria_endymasias_modas_pidx0033674/indexc_3_rouxa_kai_axesouar.html. Στη συνέχεια δημιουργούν σε ομάδες μικρά άρθρα σε μορφή ηλεκτρονικού φυλλαδίου μέσω της ψηφιακής εφαρμογής μάθησης https://bookcreator.com/ για τα δικά τους ρούχα που άφησαν ή θα αφήσουν ιστορία. Για τη δημιουργία των άρθρων μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό λεξικό pons.eu https://tinyurl.com/4hdawjwm. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στην ολομέλεια.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 16
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
1275.408 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2585
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
German Language German LanguageGerman Language > Daily Life Daily LifeDaily Life > Vocabulary (meaning - usage - form) Vocabulary (meaning - usage - form)Vocabulary (meaning - usage - form)
German Language German LanguageGerman Language > Daily Life Daily LifeDaily Life > Listening ListeningListening
German Language German LanguageGerman Language > Daily Life Daily LifeDaily Life > Mediation MediationMediation
German Language German LanguageGerman Language > Daily Life Daily LifeDaily Life > Writing WritingWriting
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator: Καλαϊτζή Ελένη
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΑΛΑΙΤΖΗ ΕΛΕΝΗ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΚΑΛΑΙΤΖΗ ΕΛΕΝΗ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE