Writing a diary entry
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η παρούσα διδακτική παρέμβαση συνδέεται με την 5η ενότητα του σχολικού εγχειριδίου των αγγλικών της Στ' τάξης και στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών/τριών με τα βασικά χαρακτηριστικά των ημερολογίων ως αφηγηματικού κειμενικού είδους μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες στην ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διδακτική παρέμβαση μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των αγγλικών της Στ' τάξης καθώς και σε συνδυασμό με το μάθημα των ελληνικών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
11 - 12
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
766.883 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2764
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Writing WritingWriting
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Γεωργία Ψηλοπαναγιώτη
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΨΗΛΟΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΨΗΛΟΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE