Unsere lieben Tiere - Συντομη εικονογραφημενη ιστορια (comic)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό υλικό: Σύντομη εικονογραφημένη ιστορία (comic) με βοηθητικό λεξιλόγιο. Θεματική ενότητα: Καθημερινή ζωή Γνωστικό αντικείμενο: Γερμανικά Επίπεδο γλωσσομάθειας (ΕΠΣ-ΞΓ): Α1-/Α1: Βασικός χρήστης της γλώσσας Σύνολο σελίδων ιστορίας: 40 Περίληψη/θέμα: Ο Theodor θέλει πολύ να ταξιδέψει στην Αθήνα για να δει τον ποδοσφαιρικό αγώνα της αγαπημένης του ομάδας. Όμως, δεν έχει χρήματα. Η Helene, η αδερφή του, αποφασίζει να τον βοηθήσει… ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Παιδαγωγική προσέγγιση, δραστηριότητες: Το εκπαιδευτικό υλικό είναι ελεύθερο προς αξιοποίηση και ανάπτυξη διαφόρων δραστηριοτήτων (διαφοροποιημένης μάθησης) με στόχο την ανάπτυξη της επικοινωνιακής γλωσσικής επάρκειας των μαθητών στους ακόλουθους τομείς, σύμφωνα με το ΕΠΣ-ΞΓ: -Κατανόηση γραπτού λόγου -Παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτή διάδραση - Γραπτή διαμεσολάβηση -Κατανόηση προφορικού λόγου -Παραγωγή προφορικού λόγου και προφορική διάδραση - Προφορική διαμεσολάβηση ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Σύνδεση με σχολικό εγχειρίδιο: Χρησιμοποιούνται εν μέρει λεξιλόγιο και γραμματικά φαινόμενα του "Παρέα με Paul, Lisa & Co στο Δημοτικό Α ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ενδεικτική δραστηριότητα κατανόησης γραπτού λόγου (σταυρόλεξο): http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/2770?locale=el


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
37060.766 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Μορφές εργασίας, διδακτικές τεχνικές: Το εκπαιδευτικό υλικό είναι ελεύθερο να αξιοποιηθεί για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων που επιτρέπουν διάφορες μορφές εργασίας: ανεστραμμένη τάξη -εξ αποστάσεως ή/και με φυσική παρουσία -συμβατική (έντυπη) ή/και ψηφιακή μορφή-ατομική/δυαδική/ομαδοσυνεργατική/ολομέλεια -project, διαθεματική, βιωματική προσέγγιση.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2797
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
German Language German LanguageGerman Language > Daily Life Daily LifeDaily Life > Reading ReadingReading
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
script writer: Χριστίνα Δημητριάδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE