Η διακριση των επιχειρησεων σε τομεις και κλαδους παραγωγης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το εκπαιδευτικό βίντεο παρουσιάζει με απλό τρόπο τη διάκριση των επιχειρήσεων σε τομείς και κλάδους παραγωγής, παρέα με ενδεικτικά παραδείγματα επιχειρήσεων ανά τομέα/κλάδο παραγωγής. Επίσης γίνεται αναφορά στη δυνατότητα ταυτόχρονης ένταξης μιας επιχείρησης σε ένα τομέα και σε ένα κλάδο παραγωγής. Τα πολυμέσα που έχουν χρησιμοποιηθεί (εικόνες και μουσική) ήταν ελεύθερα προς χρήση. Pixabay License: u_47t55hp1s7

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε δια ζώσης στη φυσική τάξη, είτε ψηφιακά (σύγχρονη, ασύγχρονη εκπαίδευση, blended learning), είτε με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης. Προτείνεται η προσωρινή παύση του βίντεο και η απενεργοποίηση του ήχου στη φυσική τάξη, όπου και εάν ο εκπαιδευτικός θεωρεί ότι είναι απαραίτητο. Η χρήση της μουσικής προτείνεται στο πλαίσιο της μουσικοθεραπείας, εφόσον το βίντεο χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως εργαλείο για την υλοποίηση σχεδίου μαθήματος με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης, με στόχο την αύξηση της θετικής διάθεσης και της ενέργειας κατά τη διάρκεια της μελέτης.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 20
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
video/mp4
ΜΕΓΕΘΟΣ
226675.792 (KΒ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Προτείνεται η απενεργοποίηση του ήχου στη φυσική τάξη. Προτείνεται η χρήση της μουσικής στο πλαίσιο της μουσικοθεραπείας,εφόσον το βίντεο χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως εργαλείο για την υλοποίηση σχεδίου μαθήματος με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης, με στόχο την αύξηση της θετικής διάθεσης και της ενέργειας κατά τη διάρκεια της μελέτης.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2802
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Διοίκηση και Οικονομία Management & EconomicsΔιοίκηση και Οικονομία
Οριζόντια HorizontalΟριζόντια
Γεωγραφία - Γεωλογία Geography - GeologyΓεωγραφία - Γεωλογία
Οργάνωση, Διοίκηση και Ηγεσία στη Σχολική Μονάδα Organization, Administration and Leadership in the School UnitΟργάνωση, Διοίκηση και Ηγεσία στη Σχολική Μονάδα
Σχεδιασμός και Τεχνολογία Design & TechnologyΣχεδιασμός και Τεχνολογία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
δημιουργία πρωτότυπου έργου: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
υπεύθυνος περιεχομένου: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
επιμέλεια περιεχομένου: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Διευθύντρια σχολείου Δ.Ε.
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ