Μαθαινουμε στο σπιτι: Αγγλικα - Plural number
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Οι μαθητές μαθαίνουν να σχηματίζουν τον πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων στον γραπτό και προφορικό λόγο. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι στα Αγγλικά και τις ξένες γλώσσες, καθώς και η απόκτηση διαπολιτισμικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, ώστε οι μαθητές να χρησιμοποιούν τα Αγγλικά με δημιουργικό τρόπο για ουσιαστική επικοινωνία σε ποικίλες καθημερινές περιστάσεις.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 11
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
video/mp4
SIZE
242347.926 (KΒ)
DURATION
0:18:19
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8522/1607
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro Video
METADATA PROVIDER
Photodentro Video
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση (Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CREATION DATE
30/03/2020
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Grammar (meaning - usage - form) Grammar (meaning - usage - form)Grammar (meaning - usage - form)
PEDAGOGICAL USE
Introductory activities > Hook/Stimulus
Activity based clips > Observational
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
producer: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αθηνά Πιτυρίγκα
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
publisher: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, ΙΤΥΕ
metadata licensor: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
metadata publisher: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE