Ευαισθητοποιηση μαθητων στους κινδυνους του διαδικτυου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η παρούσα διδακτική πρόταση συνδέεται με τα προσδοκόμενα αποτελέσματα για τους μαθητές του νέου προγράμματος σπουδών για την πληροφορική και τις ΤΠΕ στο Δημοτικό (ΦΕΚ 5941/16-12-2021 τ.Β’) στο Θεματικό Πεδίο 2 «Υπολογιστικά Συστήματα, Ψηφιακές Συσκευές, Δίκτυα» Θεματική Ενότητα 2.2 «Δίκτυα Υπολογιστών και το διαδίκτυο» που είναι «να αναγνωρίσουν τις αρνητικές επιπτώσεις και τους κινδύνους από τη χρήση του διαδικτύου και να λαμβάνουν απλά μέτρα πρόληψης»

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές γνωρίζουν να πλοηγούνται στο διαδίκτυο και ενδεχομένως συμμετέχουν σε διαδικτυακές εφαρμογές αμφίδρομης επικοινωνίας (TikTok, διαδικτυακά παιχνίδια κ.λπ.). Επιπλέον, οι μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό προφίλ γνωρίζουν να πως να εμφανίζουν υπότιτλους στη γλώσσα τους στα Video που προβάλλονται στο YouTube, ενώ γνωρίζουν και τη χρήση της μετάφρασης στο πρόγραμμα πλοήγησης Google Chrome


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
8 - 12
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
1995.122 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Οι μαθητές εργάζονται ατομικά και σε ευέλικτες ομάδες των 2-4 ατόμων. Το σενάριο υλοποιείται στο εργαστήριο πληροφορικής. Οι μαθητές κάθονται ανά δύο σε κάθε υπολογιστή, ενώ σε διαφορετικές φάσεις του εκπαιδευτικού σεναρίου συγκροτούν τετράδες. Η σύνθεση των δυάδων είναι αρχικά αυτή που υφίσταται στη διάρκεια των υπόλοιπων μαθημάτων στο εργαστήριο της πληροφορικής. Ωστόσο κατά τη διάρκεια του σεναρίου οι δυάδες αναδιοργανώνονται με τη στρατηγική της μετακίνησης κατά τη φορά του ρολογιού ανά ένας, ενώ συγκροτούνται και τετράδες, προκειμένου να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή αλληλεπίδραση. Πρόκειται για μια δυναμική διαδικασία καθόλη τη διάρκεια του σεναρίου. Λαμβάνεται μέριμνα ώστε σε μία δυάδα να μην υπάρχουν δύο μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό προφίλ.
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Οι μαθητές γνωρίζουν να πλοηγούνται στο διαδίκτυο και ενδεχομένως συμμετέχουν σε διαδικτυακές εφαρμογές αμφίδρομης επικοινωνίας (TikTok, διαδικτυακά παιχνίδια κ.λπ.). Επιπλέον, οι μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό προφίλ γνωρίζουν να πως να εμφανίζουν υπότιτλους στη γλώσσα τους στα Video που προβάλλονται στο YouTube, ενώ γνωρίζουν και τη χρήση της μετάφρασης στο πρόγραμμα πλοήγησης Google Chrome
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2848
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Internet InternetInternet > Secure Internet Secure InternetSecure Internet
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
scientific coordinator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
pedagogical coordinator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
technical manager: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
initiator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
creator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
original work creator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
script writer: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
instructional designer: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
pedagogical design group member: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
subject matter expert: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
content editor: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
editor: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
metadata enricher: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
scientific metadata coordinator: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE