Φυλλο Εργασιας - Δημιουργια Κουιζ στο Scratch
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ο σκοπός του φύλλου εργασίας αυτού είναι η εξοικείωση των μαθητών με τον προγραμματισμό. Χρησιμοποιείται το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch όπου δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να κατανοήσουν και να αποκτήσουν τις απαιτούμενες προγραμματιστικές δεξιότητες. Το Scratch αναπτύχθηκε από το ΜΙΤ Media Lab και είναι ένα σημαντικό εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού. Η συγκεκριμένη γλώσσα είναι τόσο δημοφιλής και ξεχωρίζει από πολλές άλλες λόγω της εύκολης χρήσης που άνετα και ένας αρχάριος χρήστης μπορεί να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες προγραμματισμού. Για να το καταφέρουν αυτό θα πρέπει να κατανοήσουν τις έννοιες πρόγραμμα, προγραμματιστικό περιβάλλον και εντολές ακολουθίας, επιλογής και επανάληψης.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Φύλλο εργασίας. Ανοίγουμε το προγραμματιστικό περιβάλλον scratch και ακολουθώντας τις οδηγίες του φύλλου εργασίας δημιουργούμε ένα κουίζ.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
10 - 12
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
820.115 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2849
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Programming structures Programming structuresProgramming structures
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator: Τσώνης Κωνσταντίνος
scientific coordinator: Τσώνης Κωνσταντίνος
pedagogical coordinator: Τσώνης Κωνσταντίνος
technical manager: Τσώνης Κωνσταντίνος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE