ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ: Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το παιχνίδι "ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ: Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ" είναι ένα εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό παιχνίδι, το οποίο δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα ανοιχτού διαδικτυακού λογισμικού "Scratch" και στηρίζεται στις αρχές της Μάθησης Βασισμένης στο Παιχνίδι (Game Based Learning). Πού απευθύνεται: Απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού. Στόχος του παιχνιδιού: Βασικοί μαθησιακοί στόχοι αυτού του εκπαιδευτικού παιχνιδιού είναι τόσο η καλλιέργεια, ενίσχυση, εμπέδωση και πρακτική εξάσκηση της γνώσης σχετικά με τον μύθο του μήλου της Έριδας, που αποτελεί την απαρχή του Τρωικού πολέμου, όσο και η καλλιέργεια κι ενίσχυση ψηφιακών και τεχνολογικών δεξιοτήτων μάθησης. Ρόλος του παίκτη: Ο παίκτης μέσα από τη διαλογική σχέση με τον οικοδεσπότη – παρουσιαστή του παιχνιδιού, Ίωνα, έρχεται στη θέση να υποδυθεί έναν άλλον Πάρη, ο οποίος αυτή τη φορά επιλέγει τη θεά Αθηνά ως τη λαμβάνουσα του χρυσού μήλου της έριδας. Σκοπός του παίκτη είναι να κερδίσει σε όσο μεγαλύτερο βαθμό γίνεται την «ανταμοιβή» που η θεά Αθηνά είχε υποσχεθεί στον Πάρη, σε περίπτωση που ο Πάρης την επέλεγε. Σενάριο παιχνιδιού: Σε πρώτη φάση, καθώς ο παίκτης εισέρχεται στο παιχνίδι, έρχεται αντιμέτωπος με διάφορες προκλήσεις, προσκλήσεις και ερωτήσεις που σχετίζονται με το μύθο για το μήλο της Έριδος. Μέσω αυτών των διαδικασιών, ο παίκτης ενδυναμώνει τις γνώσεις του και εμβαθύνει στην αρχαία ελληνική ιστορία - μυθολογία, ενώ από τις απαντήσεις - επιλογές του, κρίνεται η εξέλιξη του παιχνιδιού καθώς και η ίδια η παραμονή του στο παιχνίδι. Σε δεύτερη φάση, εισέρχεται σε μια σύντομη και διασκεδαστική παιγνιώδη δραστηριότητα, όπου σε σύντομο χρόνο καλείται να κερδίσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό την «ανταμοιβή της Αθηνάς». Το παιχνίδι παρέχει μια ευχάριστη και εκπαιδευτική εμπειρία που ενθαρρύνει την ενασχόληση με τη μυθολογία, την ιστορία αλλά και την τεχνολογία. Το περιεχόμενο του παιχνιδιού είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο Ιστορίας της Γ' Δημοτικού, όπως αυτό είναι δημοσιευμένο και κυκλοφορεί από το ΥΠΑΙΘΑ για το σχολικό έτος 2023 – 2024.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ: Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως εφαρμογή πρακτικής , εξάσκησης, ανατροφοδότησης και αξιολόγησης σε οποιοδήποτε σχέδιο εκπαιδευτικού σεναρίου διδασκαλίας. Επιπλέον, μπορείτε να το αξιοποιήσετε στο πλαίσιο κάποιου ομαδοσυνεργατικού κονστρουκτιβιστικού σχεδίου δράσης, καλώντας τους ίδιους τους μαθητές να δημιουργήσουν μια νέα εκδοχή του παιχνιδιού


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
8 - 13
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
text/html
SIZE
4655.339 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2969
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Mythology MythologyMythology > Twelve Olympians Twelve OlympiansTwelve Olympians
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > ICT Applications ICT ApplicationsICT Applications > ICT in daily life ICT in daily lifeICT in daily life
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
initiator: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
creator: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
instructional designer: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
content provider: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΥΠΑΙΘΑ)
content editor: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
editor: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
technical implementer: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, SCRATCH
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: SCRATCH
publisher: ΙΤΥΕ, ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, SCRATCH
metadata licensor: SCRATCH
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE