Άποψη της Μεκκας και του Ιερου Τεμενους της
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η εικόνα, που χρονολογείται το 1919, παρουσιάζει άποψη της Μέκκας με το Ιερό Τέμενος που περιβάλλει την Κάαμπα. Η Μέκκα είναι πόλη της Σαουδικής Αραβίας και αποτελεί την ιερότερη πόλη των Μουσουλμάνων. Στην εικόνα διακρίνονται κάποια κτίσματα, με κεντρικό το τζαμί που είναι γνωστό ως Μασγίντ αλ-Χαράμ, το οποίο περιβάλλει την Κάαμπα. Η Κάαμπα (που σημαίνει "κύβος") είναι κυβοειδές οικοδόμημα φτιαγμένο από γρανίτη και θεωρείται ο ιερότερος τόπος του Ισλάμ. Η εικόνα συμπληρώνει και αισθητοποιεί την ιστορική αφήγηση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας, στην ενότητα που αφορά τον πολιτισμό του Ισλάμ, αλλά και στα Θρησκευτικά, στην ενότητα που αφορά τον Ισλαμισμό.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για την ενότητα του ισλαμικού πολιτισμού/θρησκεύματος, με μία ερώτηση στους μαθητές που θα τους εγείρει το ενδιαφέρον (π.χ. "μπορείτε να φανταστείτε ποια είναι αυτή η πόλη;" ή "ξέρετε προς ποια κατεύθυνση στρέφονται οι Μουσουλμάνοι όταν προσεύχονται;"). Μπορεί επίσης να προβληθεί και μια φωτογραφία της Μέκκας που θα απεικονίζει τα πλήθη των πιστών που συρρέουν για να την προσκυνήσουν, προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία που έχει η πόλη αυτή για τους Μουσουλμάνους.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Religion ReligionReligion
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions > Islam IslamIslam
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΓΑΠΗ ΔΑΛΚΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE