Σκελετος Ανθρωπου της Παλαιολιθικης Εποχης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο σκίτσο εικονίζεται ο σκελετός ανθρώπου της Παλαιολιθικής εποχής, που ανακαλύφθηκε από τον παλαιοντολόγο Émile Rivière στα σπήλαια Balzi Rossi στην περιοχή Μεντόν της Γαλλίας το 1872. Πρόκειται για πολύ καλά διατηρημένο σκελετό, ο οποίος βρίσκεται σε στάση εμβρυϊκή και θυμίζει άνθρωπο που κοιμάται. Γύρω του βρίσκονται αιχμηρά αντικείμενα (πιθανότατα πέτρινες αιχμές και εργαλεία) και κοχύλια, που παραπέμπουν σε κτερίσματα τάφου. Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία της Παλαιολιθικής εποχής, στο μάθημα της Ιστορίας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα μπορεί να προβληθεί μετά την ιστορική αφήγηση, με τον διδάσκοντα να δίνει την πληροφορία ότι πρόκειται για σκελετό ανθρώπου της Παλαιολιθικής εποχής. Στη συνέχεια προτείνεται να ενεργοποιηθούν οι μαθητές με κάποιες ανοιχτού τύπου ερωτήσεις (π.χ. "κάτω από ποιες συνθήκες πιστεύετε ότι βρέθηκε το σώμα συτού του ανθρώπου εκεί") και έπειτα να τους τεθεί το πρόβλημα σε ποιον τύπο ανθρώπου μπορεί να ανήκει ο σκελετός (homo erectus, homo sapiens κ.λπ.). Στόχος είναι εδώ να οξύνουν οι μαθητές την παρατηρητικότητά τους (π.χ. να παρατηρήσουν τα κτερίσματα) και να ανακαλέσουν τις γνώσεις που μόλις απέκτησαν (ο homo sapiens - σοφός άνθρωπος θάβει τους νεκρούς του).


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Tombs and funerary traditions Tombs and funerary traditionsTombs and funerary traditions
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΓΑΠΗ ΔΑΛΚΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE