Για τη διδασκαλία των ενοτήτων για την τέχνη καθοριστικής σημασίας είναι η αξιοποίηση εποπτικών μέσων. Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί υλικό το οποίο ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει προκειμένου να διδάξει την εξέλιξη της βυζαντινής ναοδομίας στο μάθημα των Θρησκευτικών ή στο μάθημα της Ιστορίας. Ο εκπαιδευτικός δείχνει την εικόνα καθώς και σχεδιαστικές αναπαραστάσεις του ναού με στόχο οι μαθητές να περιγράψουν το ρυθμό του ναού και τα μέρη του. Στη συνέχεια, παρουσιάζει στους μαθητές διαφάνειες ή εικόνες από το διαδίκτυο που απεικονίζουν ναούς με διαφορετικούς αρχιτεκτονικούς τύπους προκειμένου οι μαθητές να διακρίνουν τις αλλαγές που έχουν συμβεί στη βυζαντινή ναοδομία. Καλό θα ήταν οι μαθητές να δουν στην τάξη και εικονικές περιηγήσεις σε βυζαντινούς ναούς. Οι μαθητές δύναται να επισκεφθούν το Βυζαντινό Μουσείο ή ιστορικές Μονές ή ναούς της περιοχής τους και χωρισμένοι σε ομάδες να καταγράψουν ναούς ιστορικής σημασίας. Στη συνέχεια, καλούνται να βρουν περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτούς, να εντοπίσουν τα χαρακτηριστικά του κάθε ναού, να τα παρουσιάσουν στην τάξη και να τα σχολιάσουν. Αυτή η δραστηριότητα θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στο μάθημα της Ερευνητικής Εργασία ή Τοπικής Ιστορίας ή σ’ ένα Πολιτιστικό Πρόγραμμα όπου υπάρχει η δυνατότητα να διατεθούν περισσότερες ώρες για την αναζήτηση πληροφοριών και πραγματοποίησης επισκέψεων σε ναούς.