Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα και σημείο αναφοράς για να διερευνήσουν οι μαθητές λεπτομέρειες για τον τρόπο κατασκευής των αγαλμάτων στην αρχαία Ελλάδα. Μετά την παρατήρηση της συγκεκριμένης φωτογραφίας και της συζήτησης των εντυπώσεων των μαθητών ακολουθεί η προσπάθεια εύρεσης παρόμοιων αγαλμάτων είτε σε ελεύθερη αναζήτηση στο διαδίκτυο είτε σε ιστοσελίδες μουσείων, προκειμένου να συγκεντρωθεί επαρκές υλικό, για να γίνει σύγκριση. Μπορεί, ακόμη, να προταθεί σε μαθητές να προσπαθήσουν να αναπαραστήσουν ζωγραφικά το τμήμα του αγάλματος που απουσιάζει, ώστε στη συνέχεια να γίνει συζήτηση με αφορμή τις όποιες επιλογές ανασύνθεσης.