Οι μαθητές, αρχικά, καλούνται να παρατηρήσουν και να αξιοποιήσουν την εικόνα ως ιστορική πηγή συνδυαστικά με την ιστορική αφήγηση και τις εικόνες του σχολικού βιβλίου που αναπαριστούν σφραγιδόλιθους του Μινωικού πολιτισμού. Στη συνέχεια, προτείνεται οι μαθητές, συνεργαζόμενοι σε μικρές ομάδες, να αναζητήσουν εικόνες σφραγιδόλιθων της μινωικής, της μυκηναϊκής ή/και της τέχνης των νησιών του Αιγαίου στις ψηφιακές συλλογές του Υπουργείου Πολιτισμού και να τις μελετήσουν συγκριτικά, ώστε να εντοπίσουν ομοιότητες, διαφορές ή/και επιρροές ως προς τη θεματολογία, τους συμβολισμούς, τα σχήματα και τη χρήση των σφραγιδόλιθων στους πολιτισμούς του ελλαδικού χώρου της Εποχής του Χαλκού.