Ancient inscriptions from Kition
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για αναπαράσταση αρχαίων επιγραφών από το Κίτιο της Κύπρου. Η παρουσίαση της εικόνας μπορεί να αποτελέσει υλικό για τη μελέτη της ιστορίας της ελληνικής γραφής, όπως επίσης και για τη μελέτη της ''αρχαίας επιγραφής'' ως είδος κειμένου. Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες του μαθήματος της Ιστορίας για την υποστήριξη διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Συνδέεται άμεσα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Α' Γυμνασίου και μπορεί να διδαχθεί διαθεματικά με το μάθημα της Αρχαίας και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προτείνεται η αξιοποίηση της εικόνας στο πλαίσιο συνεργατικής διερευνητικής δραστηριότητας. Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα συνδυαστικά με εικόνες που αναπαριστούν αλλες μορφές γραφής, όπως για παράδειγμα: α) επιγραφές της Γραμμικής Α' και Γραμμικής Β', β) ο δίσκος της Φαιστού, γ) επιγραφές του φοινικικού αλφαβήτου, δ) επιγραφές του ελληνικού αλφαβήτου, και να εντοπίσουν ομοιότητες ή/και διαφορές. Στη συνέχεια, καλούνται να αναζητήσουν και να μελετήσουν πληροφορίες και οπτικό υλικό, σε επιλεγμένες από τον διδάσκοντα πηγές, αναφορικά τις μορφές γραφής που αναπτύχθηκαν στον ελλαδικό χώρο. Επίσης, προτείνεται να δημιουργήσουν οι μαθητές μια ομαδική συνθετική παρουσίαση με θέμα τη δημιουργία και εξέλιξη της ελληνικής γλώσσας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Writing WritingWriting
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΓΑΖΕΑ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE