Η εικονα προβάλλεται στους μαθητές ως αφόρμηση για εκμάθηση των μερών των κλασικών ναών ή/και για παρατήρηση των χαρακτηριστικών τους. Αφού έχουν διδαχθεί τη βασική ορολογία, οι μαθητές καλούνται να ονομάσουν τα μέρη που τους υποδεικνύονται και να εντάξουν τον εικονιζόμενο ναό σε κάποιον από τους ναϊκούς ρυθμούς. Εναλλακτικά, σε ομαδοσυνεργατικό πλαίσιο, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό αναφοράς, ώστε μαζί με άλλες που θα αναζητηθούν στο Διαδίκτυο, να αποτελέσει μέρος εργασίας-παρουσίασης σχετικά με τους αρχαίους ναούς της Μεγάλης Ελλάδας. Τέλος, η εικόνα μπορεί να "υπηρετήσει" ως αφόρμηση για συζήτηση σχετικά με την ιστορία των ναϊκών τοπόσημων. Η ακολουθία ερωτήσεων θα είναι φερ' ειπείν: "Γιατί δεύτερος ναός της Ήρας; Υπήρχε και πρώτος; Τι απέγινε; Υπάρχουν άλλες γνωστές περιπτώσεις, όπου οικοδομήθηκαν ναοί, ο ένας μετά τον άλλο, στο ίδιο σημείο;"