Η εικόνα μπορεί να προβληθεί στην τάξη στο πλαίσιο της διδασκαλίας της κλασικής αρχιτεκτονικής και ειδικά του δωρικού ρυθμού στους ναούς. Ο διδάσκων μπορεί να επισημάνει τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία του δωρικού ρυθμού, όπως οι κίονες και ειδικά το κιονόκρανο. Μπορεί, επίσης, να επισημάνει ότι η έλλειψη στέγης είναι αποτέλεσμα φθοράς (είναι αρκετά διαδεδομένη η εντύπωση ότι οι αρχαίοι ναοί δεν είχαν στέγη). Μπορεί, επίσης, να παρατηρηθεί ότι ο ναός είναι περίπτερος, ή να ζητηθεί από τους μαθητές να το βρουν. Τέλος, μπορεί να τους παρουσιαστεί και μια πιο σύγχρονη, έγχρωμη εικόνα του ναού, ώστε να αποκτήσουν πιο ζωντανή εικόνα του μνημείου.