Ερἐχθειο, η βορεια πλευρα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Εξαιρετικά καλαίσθητη απεικόνιση της βόρειας πλευράς του Ερέχθειου, η οποία ανάγεται στο έτος 1867. Μπορεί να αξιοποιηθεί διδακτικά σε μάθημα ιστορίας για τα οικοδομήματα της Ακρόπολης ή, γενικότερα, για τη ναϊκή αρχιτεκτονική της κλασικής εποχής.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Σε μάθημα για τον κλασικισμό και//ή τον ρομαντισμό, η εικόνα προβάλλεται στους μαθητές ως σημείο εκκίνησης προβληματισμού σχετικά με το τι έβλεπαν οι επισκέπτες των Αθηνών στα μέσα του 19ου αιώνα και πόσο διαφορετική ήταν εκείνη η εικόνα με τη σημερινή. Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν τα απαλά χρώματα και την εξιδανικευμένη εικόνα και να διατυπώσουν σκέψεις και συμπεράσματα. Επίσης είναι δυνατόν να ζητηθεί η σύγκριση του Ερεχθείου με άλλους κλασικούς ναούς, ώστε οι μαθητές να εντοπίσουν τις εμφανείς διαφορές και να κατανοήσουν την ιδιαιτερότητά του. Εναλλακτικά, με αφορμή την εν λόγω εικόνα, ζητείται από τα παιδιά να εντοπίσουν στο Διαδίκτυο και άλλες αντίστοιχης αισθητικής απεικονίσεις και να συνθέσουν έτσι ένα ομοιογενές "παζλ" με όλα τα οικοδομήματα του βράχου της Ακρόπολης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE