Χορευτής ντυμένος με την τυπική Οθωμανική ενδυμασία επιδίδεται σε χορευτική φιγούρα «χορού της κοιλιάς» με πρόταγμα του αριστερού του ποδιού και παράλληλη κίνηση προς τα πίσω του της κοιλιακής χώρας και του στέρνου του. Στις γροθιές του κρατάει σφιχτά αντικείμενα, πιθανόν κρουστά μουσικά όργανα, που μοιάζουν με σημερινές κλακέτες. Την χορευτική κίνηση εκτελεί στο ξύλινο πάτωμα κλειστού χώρου. Βρίσκεται μπροστά ακριβώς από έπιπλο (καθιστικό καναπέ) .Τα μαξιλάρια του δείχνουν κεντημένα με τον χαρακτηριστικό διάκοσμο της Οθωμανικής Τέχνης, τα άνθη. Δημοσιεύθηκε το 1714 στο Παρίσι από τον Φλαμανδό καλλιτέχνη Jean Baptiste Vanmour. Φιλοτεχνήθηκε το 1712 ή 1713. Εντάσσεται στη συλλογή των 100 πορτρέτων πολιτών διαφορετικών εθνών της Ανατολής που ζούσαν στα όρια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. που παραγγέλθηκαν σε αυτόν από τον τότε πρέσβη της Γαλλίας στην Marquis de Ferriol. Ο Vanmour υπήρξε ακόλουθος του Ferriol στην πρωτεύουσα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αποτελεί το νούμερο 55 στον πίνακα περιεχομένων της συλλογής που διατέθηκαν προς πώληση εκείνη την χρονική περίοδο στο Παρίσι.