Thessalonica Mosaics,&c.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η σχεδιαστική αναπαράσταση με τον τίτλο «Thessalonica Mosaics, & c.» περιλαμβάνεται στο έργο του Γάλλου αρχαιολόγου και αρχιτέκτονα Charles Félix Marie Texier «Byzantine Architecture illustrated by a series of the earliest Christian edifices in the East, London, Day and Son» (1864). Το βιβλίο, που είναι ενταγμένο στη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη, περιλαμβάνει μια εισαγωγή για τη βυζαντινή αρχιτεκτονική, καθώς και κεφάλαια αναφορικά με τις θρησκευτικές τελετές στις εκκλησίες, τις μετατροπές των αρχαίων ναών σε χριστιανικούς χώρους λατρείας, τα ψηφιδωτά δάπεδα, κ.ά. Στη συγκεκριμένη εικόνα απεικονίζονται ψηφιδωτά από οικοδομήματα της Θεσσαλονίκης.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες σχετικές με τη βυζαντινή αρχιτεκτονική και την εσωτερική διακόσμηση στο πλαίσιο του μαθήματος της Βυζαντινής Ιστορίας. Μπορεί επίσης να αξιοποιηθεί σε διαθεματικές εργασίες που σχετίζονται με τα γνωστικά πεδία των Θρησκευτικών και των Εικαστικών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Religion ReligionReligion
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΖΑΓΚΑ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE