Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα και επισημαίνουν τα ενδυματολογικά χαρακτηριστικά του νέου. Συγκεντρώνουν εικονογραφικό υλικό και δημιουργούν ένα λεύκωμα με σύντομο σχολιασμό των διαφορετικών ενδυματολογικών τύπων που κυριαρχούν κατά τη μεσαιωνική εποχή. Επίσης, θα μπορούσαν να αναζητήσουν πληροφορίες και από άλλες πηγές, για να συσχετίσουν τους ενδυματολογικούς τύπους με την κοινωνική τάξη. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές, ώστε να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους από τη μεσαιωνική ενδυμασία σε σύγκριση με τη σύγχρονη ενδυμασία των νέων. Επίσης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει την εικόνα ως εισαγωγική δραστηριότητα, ώστε οι μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες από άλλες πηγές και να δημιουργήσουν μία συνθετική εργασία σχετικά με τον διαχρονικό ρόλο της ενδυμασίας και τη διασύνδεσή της με την κοινωνική, πολιτική και οικονομική ζωή της εκάστοτε κοινωνίας.