Διδακτικός σκοπός του είναι η χρήση του από μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου ώστε να αφομοιώσουν καλύτερα τα γνωστικά αντικείμενα που αφορούν το ιστορικό οικοδόμησης και χρήσης του μνημείου, καθώς και να αντιληφθούν τη διαδικασία και τη σημασία της αλλαγής χρήσης ενός αρχαίου μνημείου. Προτείνεται η παιδαγωγική της χρήση μέσα από σύνδεσή της με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Β' & Γ' Γυμνασίου και Β' & Γ' Λυκείου στο μάθημα της Ιστορίας. Η διαθεματικότητα μπορεί επίσης να λειτουργήσει μέσα από την σκοπιά της Θεολογίας, της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και της Αρχιτεκτονικής. Συγκεκριμένα μπορεί να συνδεθεί το παρελθόν με το παρόν, αφού η εικόνα μπορεί να αποτελέσει αφορμή, για να συζητηθούν θέματα σχετικά με επιστήμες και τα επαγγέλματα που συνδέονται με τη χρήση των μνημείων τόσο στο παρελθόν όσο και σήμερα. Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί σε μια ανοιχτή προσέγγιση της γνώσης όπου μέσω διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, οι μαθητές αναγνωρίζουν το συγκεκριμένο μνημείο και συλλέγουν πληροφορίες τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν για να γράψουν ένα άρθρο στη σχολική εφημερίδα σχετικά με το είδος της χρήσης ή των έργων συντήρησης ή αξιοποίησης ανάλογων μνημείων.