Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση ή/και μελέτη πεδίου στο πλαίσιο της ανακαλυπτικής-διερευνητικής και ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας σε θέματα σχετικά με την τεχνοτροπία και τις επιρροές της κλασικής αρχιτεκτονικής, τους ρυθμούς και τις χρήσεις των αρχιτεκτονικών κατασκευών της Αθήνας. Ο συνδυασμός αισθητικής και χρηστικής αξίας, η δημιουργική αφομοίωση των κλασικών προτύπων αλλά και η προσαρμογή τους στη λειτουργία της πόλης και την καθημερινή ζωή των ανθρώπων μπορούν να αναδειχθούν με κατάλληλες διδακτικές πρακτικές. Η διδακτική αξιοποίηση του αντικειμένου είναι συμβατή με τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και διαθεματικά στο πλαίσιο της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, της Ιστορίας της Τέχνης, της Τοπικής Ιστορίας, της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, της Αρχιτεκτονικής και της Κοινωνικής και Πολιτικής Οργάνωσης.