Details from Mycenae
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το Μαθησιακό Αντικείμενο προβάλλει λεπτομέρειες της Αρχιτεκτονικής των Μυκηναίων, μια ουσιαστική συνιστώσα του Μυκηναϊκού Πολιτισμού. Συγκεκριμένα προβάλλονται τμήματα από την τειχισμένη ακρόπολη (Κυκλώπεια τείχη- Πύλη των Λεόντων) και από τα ταφικά μνημεία, ο θολωτός τάφος.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα με τις λεπτομέρειες της αρχιτεκτονικής τέχνης των μυκηναϊκών μνημείων αξιοποιούμενη με δραστηριότητες διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης αναδεικνύει την μυκηναϊκή αρχιτεκτονική ως δημιούργημα της δύναμης και των αναγκών των ηγεμόνων του Μυκηναϊκού Πολιτισμού. Η εστίαση στις λεπτομέρειες του θολωτού τάφου (ο θησαυρός του Ατρέα) υπογραμμίζει το ενδιαφέρον των Μυκηναίων για τη μεταθανάτια φήμη και φανερώνει πώς η Γεωμετρία βρήκε την ύψιστη εφαρμογή της σε ένα ξεχωριστό ταφικό μνημείο. Γεγονός που επισημαίνει τη δυνατότητα διαθεματικής προσέγγισης με εμπλεκόμενα πεδία την Ιστορία, την Αισθητική Αγωγή και τα Μαθηματικά.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Settlements SettlementsSettlements
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Solid figures - Properties Solid figures - PropertiesSolid figures - Properties
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform confidentially following instructions
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΩΤΣΑΚΗ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE