Interior of Bursa Grand Mosque (Ulu Cami) Watercolour by Louis de Launay
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το Μεγάλο τέμενος της Προύσας είναι γνωστό και ως Ουλού Τζαμί βρίσκεται στην Προύσα της Τουρκίας. Η κατασκευή του διατάχθηκε από τον Σουλτάνο Βαγιαζήτ Α΄ το 1396 και ολοκληρώθηκε το 1399. Οι τοίχοι στο εσωτερικό είναι διακοσμημένοι με 192 μνημειακές επιγραφές από σπουδαίους καλλιγράφους της εποχής. Είναι ένα από τα σημαντικότερα δείγματα ισλαμικής καλλιγραφίας στον κόσμο. Ο ζωγράφος της υδατογραφίας Louis de Launay εντυπωσιαστηκε από τις Αραβικές καλλιγραφίες στο εσωτερικό του Τέμενος.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές προτείνεται να παρατηρήσουν τη φωτογραφία στο μάθημα των Θρησκευτικών της Β' Λυκείου και να μελετήσουν το κεφάλαιο που αναφέρεται στα κυριότερα θρησκεύματα. Είναι σημαντικό να κάνουν οπτική ανάλυση στην υδατογραφία στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής να ζωγραφίσουν με μελάνια και νερό και να μελετήσουν την τονική κλίμακα. Στο μάθημα της Ιστορίας, οι μαθητές θα μπορούσαν σε συνεργασία με την/τον εκπαιδευτικό να διερευνήσουν και να κατανοήσουν ιστορικά την εποχή που κατασκευάστηκε το Ουλού Τζαμί.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions > Islam IslamIslam
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΟΥΡΣΕΛΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE