Cheops Pyramid in Giza.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για σχέδιο της Πυραμίδας του Χέοπα ,που σώζεται από τις καταγραφές του Paul Lucas το 1720. Η συγκεκριμένη πυραμίδα είναι η μεγαλύτερη από τις τρεις πυραμίδες της Νεκρόπολης της Γκίζας, στην Αίγυπτο. Είναι το αρχαιότερο από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου συμβολίζοντας τη δύναμη και τη μεγαλοπρέπεια των φαραώ και το μόνο που σώζεται ως τις μέρες μας με ύψος 146,5 μέτρα. Εκτιμάται ότι η κατασκευή της ολοκληρώθηκε το 2650 π.Χ.. Το εσωτερικό της πυραμίδας αποτελείται από διαδρόμους και στον κύριο εσωτερικό χώρο βρισκόταν η σαρκοφάγος του Φαραώ. Για το χτίσιμο της πυραμίδας χρησιμοποιήθηκαν 5,5 εκατομμύρια τόνοι ασβεστόλιθου, 8.000 τόνοι γρανίτη από το Ασσουάν και 500.000 τόνοι ασβεστοκονιάματος.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Να αναγνωρίσουν και να αναλύσουν τα χαρακτηριστικά της Αιγυπτιακής αρχιτεκτονικής της εποχής εκείνης. Να μελετήσουν την ιστορία της Αιγύπτου μέσω της εικόνας που τους δίδεται . Να αναλύσουν την κοινωνική δομή της Αιγύπτου. Να μελετήσουν το σχήμα της πυραμίδας στο μάθημα των Μαθηματικών μέσω της γεωμετρίας, αλλά και στο μάθημα των Εικαστικών δημιουργώντας ασπρόμαυρα σχέδια δίνοντας την ψευδαίσθηση του όγκου μέσω της απόδοσης του φωτός και της σκιάς.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Volume of a pyramid Volume of a pyramidVolume of a pyramid
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE