Coins of Persia, 1677
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ο Jean Baptiste Tavernier με έξι ταξίδια του στην Τουρκία, στην Περσία και στην Ινδία, σε διάστημα σαράντα χρόνων είχε καταφέρει να καταγράψει τις παρατηρήσεις του σχετικά με τον τρόπο ζωής, την θρησκεία, την κυβέρνηση, τα έθιμα και τον τρόπο του εμπορίου κάθε χώρας και με τα σχήματα, το βάρος και την αξία των χρημάτων που χρησιμοποιούνται σε κάθε χώρα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές μπορούν να παρατηρήσουν τα νομίσματα της εικόνας και να αναζητήσουν στο διαδίκτυο εικόνες από σημερινά νομίσματα του Ιράν. Στη συνέχεια να βρουν ομοιότητες και διαφορές. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν νομίσματα άλλων χωρών της ίδιας περιόδου και να βρουν ομοιότητες και διαφορές σ’ αυτά. Οι μαθητές μπορούν επίσης να αναζητήσουν τους παράγοντες που προσδιορίζουν την αξία των νομισμάτων και την σημασία τους για την διακίνηση αγαθών, το εμπόριο και την ευκολία στην μετακίνηση ανθρώπων και ανταλλαγή ιδεών. Επίσης μπορεί να γίνει συζήτηση για την σημασία της χρήσης κοινού νομίσματος (Ευρώ) στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/1349
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
VERSION
v1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Development DevelopmentDevelopment
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE