Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας και αναστοχασμού στο πλαίσιο της άμεσης διδασκαλίας και της συνεργατικής μάθησης για να εξοικειωθούν οι μαθητές της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου στο μάθημα των Εικαστικών με την αισθητική αξία της γλυπτικής τέχνης, στο μάθημα της Ιστορίας με τις γνώσεις που αποκομίζει κανείς από την ιστορική αυτή περίοδο, στα Θρησκευτικά επιχειρώντας συσχέτιση με τα τάματα που αφιερώνονται και στις μέρες μας και γενικότερα στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης ως αφορμή για την εκπόνηση σχετικού Σχεδίου Εργασίας. Επιπλέον, ως πηγή πληροφορίας και αναστοχασμού στο πλαίσιο της διερευνητικής μάθησης και της έρευνας δράσης για τους μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου στο μάθημα της Ιστορίας, των Θρησκευτικών και στις Ερευνητικές Εργασίες. Με την επεξεργασία της συγκεκριμένης πηγής οι μαθητές μπορούν να γνωρίσουν όχι μόνο την αισθητική αξία και εξέλιξη της γλυπτικής τέχνης αλλά και πολύ σημαντικές πληροφορίες (υλικά κατασκευής, ενδυμασία, εμφάνιση σώματος, σημασία του αναθήματος και συσχέτιση με τα τάματα κ.ά.).