Στο μάθημα της Ιστορίας μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης για τον τρόπο χρήσης των αγγείων, τα συμπεράσματα που προκύπτουν από παρόμοια ευρήματα ή/και την ανάπτυξη της κεραμικής τέχνης. Οι λεπτομέρειες που διακρίνονται στη φωτογραφία μπορούν να οδηγήσουν σε συζήτηση για την ανταλλαγή πολιτισμικών στοιχείων ανάμεσα σε λαούς της αρχαιότητας. Σε μάθημα αισθητικής αγωγής η συζήτηση μπορεί να εστιαστεί στην κατασκευή και τη διακόσμηση. Με αφορμή τη φωτογραφία οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να σχεδιάσουν ή να κατασκευάσουν και να διακοσμήσουν "κατά μίμηση" δικά τους αγγεία, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να εκθέσουν.