Γενιτσαρος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για μια εικόνα που παρουσιάζει έναν Γενίτσαρο. Οι Γενίτσαροι ήταν επίλεκτα σώματα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Αρχικά συγκροτούνταν από αιχμαλώτους πολέμου και παιδιά χριστιανικών οικογενειών που εξαναγκάζονταν από μικρή ηλικία σε στρατιωτική υπηρεσία. Αρχικά και για τέσσερις αιώνες αποτέλεσαν την αιχμή της πολεμικής μηχανής της Αυτοκρατορίας και των Σουλτάνων, αλλά με τον καιρό εξελίχθηκαν σε παραστρατιωτικό κέντρο εξουσίας σε εσωτερικούς πολιτικούς και οικονομικούς αγώνες, πολλές φορές και κατά των ίδιων των Σουλτάνων. Στην γκραβούρα αυτή του 1860 αποτυπώνεται η στολή τους και τα όπλα τους.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αναφορά - ιστορική πηγή για τον εμπλουτισμό της γνώσης σχετικά με τη δομή και ιεραρχία του Οθωμανικού στρατού στο μάθημα της Ιστορίας στο δημοτικό σχολείο και στο γυμνάσιο. Οι μαθητές παρατηρώντας την πολυπλοκότητα της ενδυμασίας και τον εξοπλισμό του Γενίτσαρου, μπορούν διακρίνουν το σημαντικό ρόλο και την αξία που αποδίδονταν στο στρατιωτικό αυτό σώμα. Ακόμη περισσότερο. το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να προσφερθεί για διερεύνηση της σημασίας και του κύρους των στρατιωτικών στολών, συγκρίνοντας αυτή με αντίστοιχες στολές άλλων στρατιωτικών σωμάτων σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Institutions, political organization and administration Institutions, political organization and administrationInstitutions, political organization and administration
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE