The Golden Gate
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η Χρυσή Πύλη που εικονίζεται στη γκραβούρα ήταν μια από τις 10 πύλες των χερσαίων τειχών με τα οποία τείχισε την Κωνσταντινούπολη ο Θεοδόσιος. Ήταν η πιο περίλαμπρη απ’ όλες και η επίσημη είσοδος του αυτοκράτορα στην Πόλη. Στο σημείο αυτό κτίστηκε αργότερα το οχυρό Επταπύργιο (τουρκ. Γεντί Κουλέ). Η γκραβούρα είναι έργο του Γάλλου Louis Auguste Alphonse de Launay (1860-1938) και περιλαμβάνεται στο έργο του: «La Turquie que l'on voit» (1913). Στο βιβλίο αυτό, όπου περιέχονται 60 γκραβούρες από μνημεία της Κωνσταντινούπολης, μετά από μία ιστορική αναδρομή στο αρχαίο και στο βυζαντινό, κυρίως, παρελθόν της Πόλης, όπου περιγράφει τα μνημεία της περιόδου εκείνης, συνεχίζει με το οθωμανικό παρελθόν και τα αντίστοιχα μνημεία. Επισκέπτεται και περιγράφει τον Βόσπορο και τα Πριγκιποννήσια, ενώ κάθε κεφάλαιο συμπληρώνουν πρακτικές συμβουλές για τον επισκέπτη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για το έργο του Θεοδόσιου του Β΄ και συγκεκριμένα για την κατασκευή των τειχών της Κωνσταντινούπολης. Η μελέτη των τειχών θα εντυπωσιάσει με την αρχιτεκτονική τους αλλά και τη στρατηγική σκοπιμότητα της κατασκευής τους. Ξεκινώντας από τη Χρυσή Πύλη και τις υπόλοιπες πύλες των τειχών οι μαθητές θα ανακαλύψουν ότι μια πύλη ήταν και η αιτία καταστροφής της Πόλης σχεδόν μια χιλιετία αργότερα από την κατασκευή τους.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Technology and science Technology and scienceTechnology and science
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΑΔΙΑΝΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE