View of Mytilene
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το λιμάνι της Μυτιλήνης το 1717. Η Λέσβος τον 15ο αιώνα πέρασε από τους Γενουάτες στην οθωμανική κυριαρχία. Το λιμάνι με το καλοδιατηρημένο κάστρο, οι γυναικείες ενδυμασίες, καθώς και τα εντυπωσιακά ρωμαϊκά ερείπια, είναι κυρίως τα θέματα που απεικονίστηκαν στα περιηγητικά έργα. Απόψεις του λιμανιού και αξιόλογων τοποθεσιών στο νησί έχουμε ήδη από τις αρχές του 18ου αιώνα. O Γάλλος βοτανολόγος Joseph Pitton de Tournefort (1656-1708) περιηγήθηκε τριάντα οκτώ νησιά του Αρχιπελάγους. Στην πολύτιμη για τον πλούτο των πληροφοριών έκδοσή (1717) του, που κυκλοφόρησε μετά το ταξίδι του στο Αιγαίο πέλαγος και απετέλεσε έκτοτε οδηγό για τους ταξιδιώτες και τα δρομολόγιά τους στο Αρχιπέλαγος, έχουμε την πρώτη άποψη για το λιμάνι.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Περιγραφή του λιμανιού της Μυτιλήνης, όπως ήταν τότε(1717)και διαφορές από το σύγχρονο λιμάνι. Αποσαφήνιση του όρου λιμάνι, στο μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος. Zωγραφική απόδοση του λιμανιού με ομαδική εργασία.
Αποσαφήνιση του όρου λιμάνι, στο μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος. Αξιοποίηση των χαρτών της google.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/647
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Regions RegionsRegions
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
affective > to pay attention
psychomotor > to perform confidentially following instructions
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE