View of the port of Piraeus
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ζωγραφικό έργο σε βιβλίο που απεικονίζει το λιμάνι του Πειραιά γύρω στα 1800. Η περιοχή χρησιμοποιήθηκε ως λιμάνι από τους αρχαίους χρόνους και κατοικούνταν από ψαράδες και χωρικούς μέχρι τις αρχές του 5ου αιώνα π.Χ. καθώς λιμάνι των Αθηνών ήταν ο Φαληρικός όρμος. Διακρίνονται σπίτια, πλοία, ψαράδες και πλούσιο φυσικό περιβάλλον. Το έργο βρίσκεται στη δίτομη συλλογή του Ιταλού ζωγράφου και χαράκτη Simone Pomardi στην οποία περιγράφεται το ταξίδι του στην Ελλάδα μαζί με τον Βρετανό αρχαιολόγο Edward Dodwell.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο Μαθησιακό Αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα Γνωστικό Αντικείμενο της Ιστορίας και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής σε θέματα σχετικά με την αλλαγή του αστικού τοπίου του Πειραιά. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς μπορούν να αξιοποιήσουν την εικόνα για να συγκρίνουν το περιβάλλον και την καθημερινή ζωή των ανθρώπων της εποχής δημιουργία του έργου με τη σημερινή. Σε επέκταση και μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες, μπορούν να ερευνήσουν για τις αιτίες που οδήγησαν στην αλλαγή του τοπίου και τα προβλήματα της σύγχρονης πόλης-λιμάνι.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
affective > to organize values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΒΑΙΑ ΜΑΝΩΛΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE