Πρωινος περιπατος Σαββατου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί πίνακα ζωγραφικής μοντέρνας τέχνης. Φιλοτεχνήθηκε από τον Ολλανδό ζωγράφο Andrea Pat το 1994-95 σε καμβά με λάδι και καζεΐνη. Απεικονίζει δύο γυναικείες φιγούρες, μία μκρότερη και μία μεγαλύτερη σε μέγεθος που κρατάει ένα λουλούδι, οι οποίες περπατούν. Παριστάνονται ακόμη δύο ίδια λουλούδια που αιωρούνται. Ο πίνακας αποτελεί δείγμα νεο-εξπρεσσιονισμού. Βρίσκεται στη συλλογή του Μουσείου Φρυσίρα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο πίνακας ζωγραφικής παρέχει στον εκπαιδευτικό οπτικό υλικό, προκειμένου οι μαθητές να ανακαλύψουν ότι η ζωγραφική είναι ένας τρόπος μη λεκτικής, οπτικής επικοινωνίας, με ιδιαίτερους κώδικες. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν, να παρατηρήσουν και να συγκρίνουν έργα άλλων ζωγράφων της μοντέρνας τέχνης. Επίσης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να τους ενθαρρύνει σε δημιουργίες εικαστικής αυτοέκφρασης και πειραματισμού με τα διάφορα υλικά ζωγραφικής.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Andrea Pat, Andrea Pat
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΥΦΗΜΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΕ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ, ΕΥΦΗΜΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΕ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE