Good Morning Mr Frissiras
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Λάδι σε καμβά της ζωγράφου Ιωάννας Καφίδα που φέρει τον τίτλο «Καλημέρα κύριε Φρυσίρα» και ανήκει στην συλλογή του ομώνυμου μουσείου. Η σύνθεση αναπαριστά μια καθημερινή σκηνή: συνάντηση στο δρόμο. Η σκηνή εκτυλίσσεται σε εξωτερικό χώρο και τα πρόσωπα στέκονται μπροστά από ένα γκριζογάλαζο φόντο. Στο αριστερό μέρος του πίνακα εμφανίζεται ο συλλέκτης συνοδευόμενος από ένα μικρό παιδί, ενώ το δεξί μέρος καταλαμβάνει η καλλιτέχνις με το ποδήλατό της. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η στάση του μικρού αγοριού που μοιάζει να μιμείται την στάση του ενήλικα συνοδού του. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών και της Εικαστικής Παιδείας. Προτείνεται οι μαθητές να περιγράψουν και να αναλύσουν το έργο εκφράζοντας ελεύθερα τις απόψεις τους σε σχέση με το νόημα και τα συναισθήματα που προκαλούνται κατά την διαδικασία της ανάγνωσης. Μπορούν επίσης να συγκεντρώσουν πληροφορίες και εικονικό υλικό που αφορούν στο έργο της Καφίδα και να συζητήσουν θέματα που συνδέονται με την τεχνική, την τεχνοτροπία και το ιδιαίτερο ύφος της ζωγράφου. Με αφορμή τον τίτλο του έργου μπορούν να αναζητήσουν το έργο του Κουρμπέ που φέρει παρόμοιο τίτλο, να προχωρήσουν σε συγκριτική μελέτη των δύο έργων και να συζητήσουν το θέμα της επιρροής από το έργο κλασικών καλλιτεχνών. Τέλος, εμπνεόμενοι από τα έργα που μελέτησαν μπορούν να δραματοποιήσουν ή να ζωγραφίσουν την σκηνή μιας τυχαίας συνάντησης με κάποιο πρόσωπο που σέβονται ή θαυμάζουν.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Καφίδα Ιωάννα, Kafida Ioanna
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΤΣΑΚΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE