Vlassis Frissiras
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το πρόσωπο του γνωστού συλλέκτη Βλάση Φρυσίρα επέλεξε να ζωγραφίσει ο Ισπανός καλλιτέχνης Eduardo Arroyo. Το έργο σχεδιάστηκε με χρωματιστό μολύβι σε χαρτί και οι διαστάσεις του είναι 50χ35 εκ. Ο Arroyo γεννήθηκε το 1937 στη Μαδρίτη. Ήταν 21 όταν κατέφυγε στη Γαλλία, όπου ασχολήθηκε με τη συγγραφή και τη δημοσιογραφία. Αφοσιώθηκε στη ζωγραφική συνθέτοντας στερεοτυπικές φιγούρες. Ως δημιουργός θεωρήθηκε προκλητικός. Μετά το θάνατο του δικτάτορα Φράνκο επέστρεψε στην Ισπανία, όπου αναγνωρίστηκε το έργο του και του απονεμήθηκε το Μεγάλο εθνικό βραβείο ζωγραφικής. Έχει επιμεληθεί τα κοστούμια σημαντικών θεατρικών παραστάσεων.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το αντικείμενο, ως έργο τέχνης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπου και όπως κρίνει ο εκπαιδευτικός. Πρόκειται για προσωπογραφία που έχει φιλοτεχνηθεί λιτά, έτσι που το σχέδιο (ακόμη και για τον μικρό μαθητή του Δημοτικού) να είναι κατανοητό. Μια πρόταση αξιοποίησής του είναι η άσκηση στην προσωπογραφία με χρωματιστά μολύβια και χαρτί. Μια δεύτερη πρόταση είναι η απόπειρα αποκρυπτογράφησης των εντυπώσεων, των συναισθημάτων, των προθέσεων των προσώπων (μοντέλου και καλλιτέχνη). Η καλλιέργεια της φαντασίας και της ενσυναίσθησης, η βελτίωση της σχεδιαστικής ικανότητας, η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης είναι κάποιοι από τους στόχους που μπορεί να επιτύχει κανείς, διαπραγματευόμενος το έργο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Arroyo Eduardo, Arroyo Eduardo
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE